Informacija apie puslapį ir autorių

Šią savaitę pajutau, kad per ilgai esu toje pačioje vietoje, t.y., mano asmeninis tobulėjimas nustojo augti. Tiesą pasakius, jis net susitraukė…

Viskas prasidėjo nuo buto remonto darbų. Buvo problematiška nueiti laiku miegoti, surasti vietos mankštai, kompiuteriui ir pan. Eilinį kartą įsitikinau, koks svarbus yra miegas. Nustojau keltis anksti rytais, mankštintis kiekvieną rytą, kasdien iš ryto skaityti motyvacinę medžiagą. Trumpai tariant, gerokai degradavau ir žengiau daug žingsnių atgal.

Stebėdamas pastaruosius straipsnius supratau, kad mažoji jų dalis gimsta dėl mano asmeninio tobulėjimo. Didžiąją dalį parašau remdamasis jau anksčiau sukaupta patirtimi. Tuo tarpu prieš tai, būtent mano eksperimentai privesdavo prie straipsnių idėjų.

Pagaliau buto remonto stadija pasiekė būseną, kai galiu eiti miegoti kada noriu. Dabar jaučiu, kad galiu padaryti kažką DIDELIO. Todėl nusprendžiau pasinaudoti „dešimtuko“ idėja.

Taigi, ateinančias 30 dienų sieksiu šių tikslų/įpročių:

1. Mankštinuosi 3 kartus per savaitę.
Dabartis: kartas nuo karto pasimankštinu, kai pajuntu, kad raumenys per daug apstingę.
Veiksmų planas: mankštinuosi 3 kartus per savaitę.
Priežastis: esu mankštinęsis 7 dienas per savaitę. Puikiai pamenu, kad tai garantuoja geresnę savijautą ir skaidresnį protą.

2. Kasdien skaitau po pusvalandį (knygą).
Dabartis: skaitymas priklauso nuo nuotaikos ir laisvo laiko.
Veiksmų planas: kasdien atsikeliu pusvalandžiu anksčiau ir skaitau.
Priežastis: gaunama papildoma motyvacijos dozė, naujos žinios, iš kurių seka nauji pastebėjimai, eksperimentai ir straipsniai.

3. Atsikratau vieno kvailo įpročio (tebūnie paslaptis kokio konkrečiai).
Dabartis: maždaug 5 nesėkmingi bandymai jo atsikratyti.
Veiksmų planas: gavau kamuoliuką, kurį nuolat laikysiu rankoje. Tokiu būdu jos bus užimtos. Už kiekvieną suklydimą 0,5 lito byra iš mano kišenės. Gali pasirodyti, kad ši suma maža, bet tikiu, kad mėnesio pabaigoje gali susidaryti tikrai apvali sumelė. Jei nepadės, didinsiu 😉
Priežastis: tai mano savigarbą žeidžiantis veiksmas, turėjau jau senų seniausiai jam padaryti galą.

4. Esu tvarkingas.
Dabartis: esu sąlyginai tvarkingas. Tačiau norėčiau daugiau.
Veiksmų planas: kas dvi savaites susitvarkau kambarį. T.y. tiek Vilniuje., tiek gimtuosiuose namuose, kas reiškia tvarkymąsi kas savaitę.
Priežastis: man patinka tvarka ir tuščias stalas. Turbūt vidinė būsena nori tai atspindėti išorėje.

5. Didinu finansinį išprusimą ir investuoju.
Dabartis: turiu bazinį kiekį žinių. Investuoju jau 9 mėnesius.
Veiksmų planas: toliau investuoju 10% pajamų. Skaitau knygą apie investavimą – turiu vieną velniškai prigrūstą sausos informacijos, kurią sunkiai sekasi skaityti, bet sužinau daug naujo ir svarbaus.
Priežastis: noras uždirbti ir tapti finansiškai nepriklausomu.

6. Kasdien užkalbinu po nepažįstamą žmogų.
Dabartis: manau, kad tai didelis iššūkis.
Veiksmų planas: eidamas iš darbo, užkalbinu žmogų. Nedarbo dienomis užkalbinu atsitiktinį praeivį gatvėje.
Priežastis: manau, kad tai puikus būdas sulaužyti tam tikrus vidinius savo barjerus – tapti laisvesniu.

7. Kiekvieną rytą keliuosi 7:30.
Dabartis: stengiuosi per ilgai nesivolioti lovoje, bet nėra jokios sistemos. Darbo dienomis iš lovos išlipu 8:25, savaitgaliais – 10:30.
Veiksmų planas: kiekvieną dieną keliuosi 7:30. Tačiau galimos išimtys. Tokiais atvejais žadintuvas nustatomas taip, kad turėčiau bent 7 valandas miego. Labai gerą palyginimą perskaičiau Scott Young puslapyje: „anksti atsikėlę, dieną pradedame su +1, tačiau per mažai pamiegoję su -5.“
Priežastis: ryte žmogus yra labiau pasirengęs darbui. Be to, jei pabundi 12-13 valandą, tai visa diena kaip ir prabėgusi… Taip pat pastebėjau, kad geriausias laikas miegui yra tarp 22:00 ir 04:00.

8. Kiekvieną savaitę taikau po 2 patarimus iš knygos „Kaip susirasti draugų ir daryti įtaką žmonėms“.
Dabartis: knyga padėjo pažvelgti kitaip į bendravimą. Pastebėjau daug dalykų, į kuriuos anksčiau nekreipdavau dėmesio.
Veiksmų planas: pradedu nuo knygos pradžios ir kiekvieną savaitę paimu 2 sekančius patarimus. Apie sėkmingą taikymą rašau knygos pabaigoje tam skirtuose puslapiuose.
Priežastys: komunikabilumas yra svarbi savybė, kurią noriu įrašyti į savo privalumų sąrašą.

9. RSS naujienas skaitau tik 3 kartus per savaitę.
Dabartis: kada papuola, tada skaitau.
Veiksmų planas: skaitau pirmadienį, penktadienį ir šeštadienį po 1-2 valandas. Be to, ir toliau kartu su pašto tikrinimu paskaitau linksmuosius RSS, juk juoktis sveika 😉
Priežastis: noriu skaityti sistemingai, o ne pagal nuotaikų svyravimus.

10. Puslapio statistiką peržiūriu tik pirmadienio rytą.
Dabartis: labai knieti paspausti statistikos peržiūros mygtuką, o taip veltui gaištamas laikas.
Veiksmų planas: statistiką peržiūrėti dažniau nei kas savaitę yra beprasmiška. Todėl nuo šiol tą darau tik pirmadieniais.
Priežastis: sutaupyti laiko.

Manau, kad tai didelis planas. Jei pavyks visko laikytis 100%, tikrai didžiuosiuosi savimi.

Share

17 Atsakymų/ai į “Informacija apie puslapį ir autorių”

  1. Raimondas parašė:

    Bal 22, 10 at 14:15

    O, ką Tu sakai, priėjęs prie nepažįstamo žmogaus? 🙂

  2. Dainius parašė:

    Bal 22, 10 at 22:40

    Povilai, 2, 4 ir 7 treniruokis. Kai sulauksi vaikų – pravers 🙂 Tvarkytis reikia kasdien, laiko surasti ramiai paskaityti knygą 30 minučių – aukštasis pilotažas, o su kėlimusi bėdų nėra, nes tornadas tėvų lovas užklumpa kur kas anksčiau nei 7:30, nepaisant pirmadienis ar sekmadienis 🙂
    Ačiū žmonai – šiais metais kokius pora sykių sekmadieniais leido „pakirmyti“ iki 10 val.

  3. Povilas Panavas parašė:

    Bal 23, 10 at 09:57

    Raimondai, na, dar tik kartą tą dariau. Pirmiausia norėjau žmogaus, kuris turėtų šiek tiek laiko. Pastebėjau merginą vedžiojančią šunį. Sakiau „Labas, ar galėčiau trumpam sutrukdyti“, tada kažką apie šunų vedžiojimą. Tuomet apie jos darbą užklausiau. Pajutau, kad žmogus susimąstė, kodėl to klausinėju. Manau, kad tai visiškai normali reakcija, juk priėjo kažkoks svetimas žmogus. Tuomet papasakojau, kad turiu šį puslapį ir tapo lengviau bendrauti. Tuomet uždaviau porą klausimų ir tiek. Šiaip pats jutau, kad labai jaudinausi viso pokalbio metu. Tikiuosi po trisdešimto karto bus kitaip 🙂

    Dainiau, o ką būtent kasdien tvarkytis? Na, darbo stalo sutvarkymas, kad kitą rytą būtų švaru ir indų plovimas savaime suprantami dalykai. O ką dar galima kasdien tvarkyti? 🙂

    Įžvelgiu alternatyvų asmeninio tobulėjimo pasiūlymą – tereikia pasigimdyti keletą vaikų ;)))

  4. Darius Damalakas parašė:

    Bal 23, 10 at 10:30

    Aš jau mėnesį kas dieną darau trumpą mankštą, tikrai fun.

    Dėl kėlimosi anksti nereikia savęs perspausti. Pats turiu daug užsiėmimų, tad miegot reikia pakankamai. Būna, kad nueinu gulti vėliau, tai anksti keltis tikrai nesinori ne dėl to, kad tingiu, bet kad po to būsiu piktas ir nieko gero iš to nebus.

    Knygą skaityti pusvalandą kas dien – čia daug 🙂 Mano akimis žiūrint, aišku. Kadaise matavau, kad aš vieną puslapį perskaitau per 2 minutes. Kiek supratau, su dauguma žmonių palyginus tai yra labai lėtai. Tad dabar darau taip – kai pradedu skaityti knygą, skaitau kas dieną po 7 puslapius. Jei norisi, galiu daugiau, o galima ir mažiau. Svarbu, kad savaitinis balansas +- būtų geras.

    Taigi tiek skaitydamas tikrai savęs neprievartauju, o kartu ir garantuoju tam tikrą discipliną sau 🙂

  5. Dainius parašė:

    Bal 23, 10 at 11:12

    Povilai,
    kai po namus siaučia trys maži tomblibukai (gremlinukai, pipirai etc. 🙂 daiktai niekuomet neišbūna vienoj vietoj ilgiau 5 min. Tvarkymas tampa panašiai kaip tako šlavimas pūgos metu. Jei nustosi tai daryti – nebepraeisi.

  6. Povilas Panavas parašė:

    Bal 25, 10 at 10:00

    Dariau,
    būtent tą ir turėjau omeny sakydamas, kad miegu ne mažiau 7h per parą 😉 O dėl knygos skaitymo, geras patarimas. Geriau mažiau, bet pastoviai, kad būtų įprotis.

    Dainiau,
    skamba mielai vaikų pavadinimai, tačiau palyginimas su pūga… xe xe 😉

  7. Dainius parašė:

    Bal 27, 10 at 18:23

    Povilai,
    na jie jau tokie, tie vaikai. Bet labai drausmingai sėdi prie stalo ir nejaukia namų jei su jais kartu sėdi bent vienas iš tėvų ir ką nors paišo/lipdo/skaito/pasakoja.
    O kai čiauškėt vis trys pradeda tai nereik nei TV nei radijo 🙂 Tik vienas minusas – pas vaikus nėr „mute“ rėžimo, bet shuffle (a.k.a random) veikia nepriekaištingai 😀

  8. Povilas Panavas parašė:

    Bal 28, 10 at 12:14

    „Mute“ ir „Suffle“ 😀 😀 😀 😀 😀

  9. Viltė parašė:

    Geg 01, 10 at 19:48

    Kaip miela, kai vyrai taip šiltai šnekučiuojasi apie vaikus 🙂 .. paskaitai ir gyvenimas atrodo dar gražesnis 😀

    Povilai, man įdomiausias iš šių punktų buvo nepažįstamo užkalbinimas kasdieną (?). Pirmą kartą tokią saviugdos taktiką matau – ką tai duoda? Smalsu..

    Ir dar įdomu – kam reikia daryti įtaką žmonėms, koks tikslas tos įtakos darymo?
    Laukiau, gal kas pakomentuos, bet nesulaukiau ir labai smalsu sužinoti 😉

    O apskritai žaviuosi kryptingais žmonėmis, tik svarbu lankstumo gyvenime neprarasti, nes ne viskas įsirašo į taisykles (kaip gyvenimas parodė).

    Ačiū, kad daliniesi saviugdos subtilybėmis – tikrai įdomu. Sėkmės ir lauksiu atsakymo 🙂

  10. Povilas Panavas parašė:

    Geg 01, 10 at 20:58

    Man jau kartą taip buvo dėl tos įtakos. Pietauju su bendradarbiu ir sakau, kad šitą knygą nusipirkau. Jis išpučia akis ir sako: „Kokias čia knygas dabar skaitai?!“. Tuomet jam paaiškinau, kad tai knyga apie bendravimą. Ten nėra nieko apie manipuliaciją žmonėmis. Joje kalbama, kad reikia nekritikuoti, o girti, kad reikia pirma išklausyti, o tada kalbėti ir t.t. Kiekvieną dieną mes darome įtaką žmonėms, noriu daryti teigiamą. Tiesiog iš anglų kalbos pavadinimą išvertė tiesiogiai, tuo tarpu Lietuvoje „daryti įtaką“ suprantama šiek tiek kitaip.

    Apie užkalbinimą. Dabar praėjus 10 dienų, jau matau, kad tai davė daugiau nei tikėjausi. Pirma, užkalbinti nepažįstamą žmogų tapo kur kas lengviau. Antra, dauguma žmonių man pakėlė nuotaiką ir pakrovė teigiama energija, pasakodami apie tai, kas yra sėkmė ir kaip gyvena. Trečia, pastebėjau, kad man tapo lengviau bendrauti net su seniai pažįstamais žmonėmis – jaučiuosi drąsesnis ir laisvesnis. Ketvirta, labai nėmėgau kalbėti telefonu, dabar tai kur kas maloniau. Penkta, patyriau malonumą, kurį suteikia kasdieninis baimės sutrypimas. Nuo to tikrai pasitikėjimo kreivė kyla į viršų.
    Ketinu visų įpročių apžvalgą parašyti kitą savaitę, kai bus prabėgę lygiai dvi savaitės.

  11. Viltė parašė:

    Geg 01, 10 at 22:18

    Supratau, Ačiū.
    O kaip Lietuvoje tą įtaką suprasti? Įtaka ir yra įtaka, gal tiesiog neteisingai vertimas padarytas?
    Beje, jei Karnegio knyga, tai.. nesakysiu 😉
    O dėl užkalbinimo – gal ir šaunus būdas atsikratyti drovumo.
    Žaviuosi, kad ieškai ir atrandi sau tinkančius metodus. Pirmyn ir sėkmės 🙂

  12. Povilas Panavas parašė:

    Geg 02, 10 at 08:04

    Taip, įtaka yra įtaka. Tačiau pirmiausia kažkodėl žmonėms atrodo, kad tai manipuliacija.

    O gal pasakyk, nes knyga būtent jo 😉

  13. Matas parašė:

    Geg 03, 10 at 18:22

    Sveiki, as siulyciau uzkalbinti nepazystamus tada, kai to nori. Nes buna, manau kiekvienas zmogus nori uzkalbinti kazkuri ji sudominusi zmogu, bet bijo, ar nedrysta ir pan. O jai kalbinti delto, kad esi sau pasizadejas, gali buti bendravimas sudetingas, nes tai bus nenaturalu :)p.s. bet galiu klysti.

  14. Povilas Panavas parašė:

    Geg 03, 10 at 19:50

    Sveikas, Matai 🙂 Gera pastaba. Tačiau lieku prie savo varianto. Bendrauti reikia mokėti su įvairiais žmonėmis. Pvz., susitinki naujus žmones darbe, stovykloje, nauji klientai ir t.t. Todėl mokėti bendrauti reikia su bet kuriuo žmogumi. Antra, dauguma kalbintų žmonių patiko ir atrodė įdomūs. Trečia, užkalbinti žmogų yra sudėtingiau, kai neturi „perduoti konkrečios informacijos“ ar užduotį kažkokį konkretų klausimą apie tai, kas tave domina 😉

  15. Matas parašė:

    Geg 05, 10 at 00:17

    Jau 13 dienu praejo, butu smalsu suzinoti, ar pavyko visomis dienomis uzkalbinti po nepazystama zmogu ir kokie yspudziai?:)

  16. Povilas Panavas parašė:

    Geg 05, 10 at 11:55

    Šiandien vakare bus praėjusios lygiai 2 savaitės. Aprašymas kaip sekasi, pasirodys rytoj 🙂

  17. Dvi savaitės su 10 naujų įpročių parašė:

    Geg 06, 10 at 01:19

    […] rašiau čia, nusprendžiau atnaujinti aktyvų asmeninį tobulėjimą keisdamas iškart 10 dalykų. Pirmiausia […]


Palikite komentarą