Aktyvių įpročių sąrašas

Francisco Antunes nuotrauka

Kaip išsiugdyti įprotį galite perskaityti čia. Šįkart apie mano aktyvius įpročius.

  1. Rytinė mankšta. Darau 50 atsispaudimų, atsilenkimų ir kojų pakėlimų (angl. leg lever).
  2. Dviračiu į darbą. Kad ir koks oras, važiuoju dviračiu. Taip ne tik taupau pinigus, bet atlieku mankštą. Kodėl dviratis yra pati geriausia transporto priemonė galite perskaityti čia.
  3. Kiekvieną rytą darbe pradedu nuo patikrinimo, ar pagrindinė programinė įranga gerai veikia, tada peržiūriu darbinį paštą, jei kas skubaus, tai padarau, jei ne – įsimetu kaip darbą į Evernote. Tada ateina laikas peržiūrėti mano GTD sistemėlę (Evernote). Peržiūriu darbų sąrašus pagal kontekstą – padaryti šiandien, laukių atsakymo ir t.t. Asmeniniai ir darbo reikalai yra atskirti.
  4. Einu pasivaikščioti prieš pietus darbe. Nueinu apie 1,5 km, pailsinu smegenis ir sudeginu apie 100 kalorijų.
  5. Dviračiu namo ir į dušą. Dušas yra žymeklis kitam įpročiui. Reikia kažkokio veiksmo (angl. trigger), kuris paleistų sekantį etapą.
  6. Dienos apmąstymas ir darbų peržiūrą Po dušo atsisėdu lovoje, paimu rašiklį ir pradedu rašyti mintis. Kartais tai atrodo kaip dienoraštis, kartais kaip darbų sąrašas. Galvoju, apie tai kaip jaučiuosi, kaip sekasi siekti tikslų, ką reikia padaryti.
  7. Pasiruošti pietus į darbą iš vakaro. Tai sutaupo laiko darbe, kurį sunaudoju pasivaikščiojimui. Taip pat, manau, kad tai sveikesnis maistas nei 80% to, ką valgom penktadieniais, kuomet arba užsisakom, arba važiuojam kažkur valgyti.  Be to, sutaupau vieną kitą svarą.
  8. Einu miegoti ne vėliau nei 22:45. Nėra tai įsišakniję, nes tik dabar berašydamas supratau, kad tai įprotis.
  9. Kiekvieną trečiadienį nubėgu bent 8 kilometrus. Puikus įprotis, kuris ne tik padeda palaikyti gerą fizinę formą, bet panaikina bet kokį susikaupusį stresą. Ech, tie endorfinai… kur jų galima nusipirkti? 🙂
  10. Kiekvieną šeštadienį ir sekmadienį darau „rimtą“ mankštą. Pratimų programas naudoju iš https://www.freeletics.com/en.
  11. Visą savaitės apsipirkimą atlieku šeštadienio pirmoje pusėje, t.y., dažniausiai daugiau nebeeinu į parduotuvę iki kito šeštadienio.
  12. Sekmadienį stengiuosi tingėti, kiek įmanoma daugiau.

Iš esmės, įpročiai vienintelis dalykas, kuris mus pakeičia. Visi kiti pasikeitimai būna laikini.

Kokie jūsų įpročiai? Kiek jie padeda jums? Daugiau galite sugalvoti jums kenkiančių ar pagelbėjančių įpročių?

Share

3 komentarai į “Aktyvių įpročių sąrašas”

  1. povilaspanavas parašė:

    Spa 02, 14 at 02:28

    New post: Aktyvių įpročių sąrašas http://t.co/zkWpH7tDtm

  2. Vytenis parašė:

    Spa 02, 14 at 10:02

    kada alkoholį vartoji?

  3. Povilas Panavas parašė:

    Spa 02, 14 at 20:39

    Alkoholio nevartoju jau keletą metų 🙂 Todėl sąrašą pavadinau „aktyvių“, t.y., kurie reikalauja pastangų ir/ar veiksmų.


Palikite komentarą