30 dienų kelionė motociklu 1 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)

Pagrindiniai kelionės skaičiai

Lygiai 30 dienų, pradžia rugsėjo 6ta, pabaiga spalio 5ta.

Nuvažiuotas atstumas 5857 kilometrai. Tad vidutiniškai nuvažiuota kiek mažiau nei 200km per dieną. Realistiškai, motociklas buvo naudojamas tik kas antrą dieną (išskyrus pirmąją savaitę).

Kelionei sunaudojau 206 litrus kuro, kas man kainavo 312€. Vidutinės sąnaudos vos 3.5 litro/100 km.

Maršrutas

Kelionės žemėlapis

Raudonai pažymėta visi nakvynės sustojimai. Pradėjau keliauti vakarine puse, grįžau rytine. Daugiausia laiko praleidau Rumunijoje. Originalus planas buvo keliauti iki Bulgarijos, tačiau pradėjus matuoti kilometrus pasidarė aišku, kad per daug pasigriebta, o lėkti akis išdegus nesinorėjo.

Kadangi keliauta motociklu, didelė kelionės dalis yra būtent malonumas važiuoti. Todėl autostrados buvo panaudos tik 3 dienas, tai labai sumažina nuvažiuotinus atstumus. Turbūt bendras autostradomis nuvažiuotas atstumas bus kokie 600 km. Motociklams skirtos navigacijos turi pasirinkimus vesti vingiuotais keliais, kad būtų įdomiau, tad ne tik nesinaudojama greičiausiais kelias, bet dar pridedami atstumai be jokio reikalo. Kartais net asfaltas pasibaigia.

Didelis triukšmas ir vėjas, tad nėra malonu važiuoti motociklu greitai. Žmonės dažnai klaidingai galvoja, kad motociklai tik skraido. Realistiškai, motociklai labai greit įsibėgėja, bet važiuoti dideliu greičiu ilgesnį laiką labai vargina.

Motociklas

2019 metais pagamintas Honda NC750X su DCT (kompiuteris už žmogų perjungia pavaras bei nėra sankabos rankenos, bet pati pavarų dėžė tai įprasta). Turėjo puikius krepšius daiktams susidėti. Be to, vietoj bako, priekyje, jis turi „bagažinę“. Žiauriai patogu! Sunku apibūdinti žmonėms, kurie to nėra išbandę.

Pavažinėjęs su DCT galiu pasakyti, kad tikrai bus skaudu, jei sekantį kartą motociklas jos neturės. Daug maloniau važiuoti, kai galima pilnai atsipalaiduoti. Didžiausias skirtumas nuo automobilio, kad motocikle reikia perjungti 10-11 kartų pavaras dėl kiekvieno sustojimo prie šviesoforo ar sankryžos. Automobiliai priešingai, galima iš bet kurio bėgio jungti į bet kurį, bet motocikle reikia po vieną bėgį perjunginėti prieš sustojant ir tada pajudėjus atgal viską.

Navigacija

Naudojausi Calimoto programėle ir Zumo 595 navigacija.

Programėlė leisdavo lengvai ant žemėlapio planuoti ir vėliau maršrutą perkelti į telefoną. Tiksliau perkelti nereikia, tiesiog atsidarai programą telefone ir maršrutas būna ten. Kitas skirtumas tas, kad programėlė parenka maršrutą pagal nustatymus. Kiekvieną kelio atkarpą galima kitokiais nustatymais padaryti. Būtent tyčia pavingiuoja ir pan. Tačiau, nemažai klaidų yra. Zumo turi analogišką feature, bet jis kiek kitaip įgyvendintas.

Pridėtas maršruto žemėlapis susidaro iš programos ir mano išsaugotų nuvažiuotų maršrutų. Deja, daug klaidų programa turi, ir nemažai maršrutų liko neišsaugota, todėl su paint’u pripiešta.

Zumo geras tuo, kad visad rodo, koks einamasis greičio limitas (ne visad teisingai!). Bei Zumo sugeba nuvesti teisingai iki galutinio adreso, bet Calimoto kažkodėl ne. Nuveda iki teisingos gatvės, bet nuo viešbučio konkretaus tolokai dar būna.

Galiausiai, per lietų telefono USB lizdas sušlapo ir liko tik Zumo paskutinę dieną, kai jau kirtau Lietuvos sieną.

Iš pradžių maniau, kad Calimoto geriau maršrutą parenka nei Zumo, bet vėliau kelionėje teko matyti, kad Zumo vis dėlto geriau suprato, kad kai kuriais keliais geriau nevažiuoti. Tad turbūt abu mėgsta papokštauti. Kaip ten bebūtų, man patiko turėti abu ir naudojausi abiem pastoviai. Į Zumo suvesdavau tik galutinį tikslą, o Calimoto visus sustojimus

Išlaidos

Tai, jei jau absoliučiai viską sudėti, tai viso 4 682€. Mano lūkestis ir buvo apie 5-7k €. Gavosi kiek mažiau.

Žinoma, kai kas sakytų, kad tokie dalykai kaip motociklo spyna 80€ ar laptopas 170€  nėra kelionės išlaidos. Man jos įvyko tik dėl kelionės, tad skaičiuoju.

Komentaras man pačiam: žemiau pateiktos išlaidos deja neįskaito 257€ būtent tokių įdomesnių išlaidų, nes jos buvo atliktos gerokai anksčiau nei kelionė.

Brangiausia dalis buvo viešbučiui ir motociklo nuoma ir su motociklu susijusios išlaidos (spyna, neperšlampamas kombinezonas, etc).

Kitas įrašas bus apie primas 1-2 kelionės savaites.

Visos dalys

30 dienų kelionė motociklu 1 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 2 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 3 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 4 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 5 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 6 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 7 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 8 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 9 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 10 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 11 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 12 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)
30 dienų kelionė motociklu 13 dalis (Lenkija, Slovakija, Vengrija, Rumunija)

Share
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
3 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Stoic

Klasė!

plačiau

be draudimo į tokią kelionę manęs niekas nenuvežtų.. jūs šaunuolis, drąsos nestinga,pasikrovėt įspūdžių ilgam

3
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x